02 March 2009

Gambar bersama Mas Dino...




Salam,

Minggu lepas saya ada menghadiri seminar ebay yg diadakan oleh Mas Dino salah seorang IM yg saya hormati di Ipoh. Kat atas tu adalah gambar yg diambil selepas seminar tu tamat. Alhamdulillah, banyak sangat manafaat yg saya dapat dari seminar selama 3 jam tu. Walaupun saya terpaksa berjalan jauh untuk sampai ke IPoh, tak rugi rasanya.

Mas Dino banyak memberikan teknik membuat ebay daripada org yg tak tahu, boleh jadi tahu apa sebenarnya bisnes ebay ni. Tahniah Mas! InsyaAllah berkat ilmu yg diberi akan memberi kesan yg positif kepada peserta.

Bagi diri saya yg belum lagi berkecimpung dalam Ebay ni, bersemangat sungguh sejak pergi ke seminar Mas. InsyaAllah saya akan bermula juga satu hari nanti.

Apa-apa pun terima kasih Mas kerana sudi menjemput akak ke seminar hari tu. Oh ya, dekat kiri Mas Dino tu Zuriati dan sebelah kanan tu Fara. Saya baru kenal mereka berdua ni kat situ tapi dah rasa mesra macam dah lama kenal. Nice to meet both of u! Thanks.

Semoga usaha kita untuk mencari rezeki yg halal akan diberkati Allah. Amin.

1 comment:

samzy said...

Penipu keturunan celaka.mas dino